sobota, 9 sierpnia 2014

Jak legalnie wstawiać zdjęcia.


Znowu czuję się jak prawdziwy geniusz i haker. Zdobyłam dzisiaj znowu ogromną wiedzę informatyczną i już wiem jak legalnie wstawiać zdjęcia. Oto moje dzieło. Bardzo lubię tą panią :)
Jest odważna i bezkompromisowa jak ja ;) Jej stylizacje są zawsze ciekawe i nie wieje z nich nudą, falbankami i hafcikami. Ma totalnie zwariowany styl, mimo że nie jest rozwydrzoną nastolatką. W zasadzie szukałam sposobu na wklejenie tego zdjęcia, żeby napisać coś innego. Dzięki Ci wielki Instagramie za to udogodnienie! Gdyby nie to, musiałabym chyba nauczyć się szybko malować portrety tych wszystkich osób, o których chciałam wspomnieć w moich wywodach. Nawet wtedy nie wiedziałabym, czy na pewno do mych drzwi nie zapukają kiedyś smutni panowie, by zmusić mnie do uiszczenia opłaty za naruszenie cudzych praw autorskich i wizerunku.  Na każdej stronie jest napisane coś innego na ten temat. A tu taka niespodzianka! Miło, jak się chce o czymś napisać, móc dodać jakieś zdjęcie obrazujące temat. Jutro napiszę posta do którego potrzebowałam zdjęć kilku znanych osób. Myślę, że będzie optymistyczny i motywujący.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz