czwartek, 7 sierpnia 2014

JESTĘ BLOGERĘ!

Od dawna myślałam o pisaniu. Chciałam napisać książkę, ale książki nie cieszą się wielką popularnością... Może jeszcze kiedyś napiszę... Wcześniej nie miałam czasu. Wciąż praca, wyjazdy, statystyki, wyniki premie i problemy. I nagle odzyskałam niepodległość, a konkretnie - otrzymałam wypowiedzenie.
Przez kilka pierwszych dni nie wiedziałam kompletnie, co mam robić. Oczywiście, jak każdy normalny człowiek naszej ery, który nie musi biegać za złotówkami, a w moim przypadku nie ma, chwilowo (mam nadzieję),  gdzie biegać za złotówkami, postanowiłam zagłębić się w otchłanie internetów. Postanowiłam jednak, że nie zmarnuję całkowicie tego czasu i muszę się czegoś nowego nauczyć. Jako świetny pracownik prężnie rozwijającej się firmy z sektora fashion, nie mogłam zbyt wiele czasu poświęcać nowym zjawiskom, takim jak portale społecznościowe, aplikacje i czułam się trochę, delikatnie mówiąc zacofana :) Teraz, kiedy to piszę, ze świadomością, że udało mi się, w ciągu kilku dni, poznać tyle nowych wynalazków techniki, czuję się naprawdę dumna ze swojego osiągnięcia, czyli tego pierwszego wpisu. Czytając opisy jak założyć bloga, miałam zamiar już zrezygnować. Okazuje się, że nie jest to, aż tak skomplikowane jak wynikało z tych cudownych instrukcji. Więc teraz oficjalnie mogę mówić:
                    JESTĘ BLOGERĘ! :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz